Як перевірити, чи є заборгованість за світло?

 Поділитися

Поділитися в

Щоб уникнути проблем через несплачені рахунки, жителям Сумщини необхідно вчасно розраховуватись за електроенергію. Енергопостачальна компанія “ЕНЕРА СУМИ” закликає споживачів ретельно контролювати стан особового рахунку та нагадує, яким чином це можна зробити.   

Дізнатись про наявну заборгованість та суму до сплати клієнти “ЕНЕРА СУМИ” можуть:

  • в особистому кабінеті “E-Svitlo”– онлайн-сервіс, де кожен клієнт може самостійно у будь-який час звірити оплати та одразу розрахуватися за світло без комісії;
  • у платіжках за електроенергію, які надходять щомісяця та містять інформацію про поточне нарахування, переплату чи заборгованість попередніх періодів;
  • зателефонувати до кол-центру 0542 77 99 00;
  • зв’язатись із фахівцями інформаційно-консультаційного центр за номером: (0542) 660-979 (додатковий код – 623 або 618);
  • надіслати звернення на електронну адресу info@sm.enera.ua, callcenter@sm.enera.ua або  marchenko@sm.enera.ua;
  • відправити повідомлення на сторінці у Facebook.

Для надання інформації необхідно назвати номер особового рахунку, адресу та ПІБ власника.

Радимо не накопичувати заборгованість, адже потім доведеться розраховуватися одразу за декілька місяців. Необхідно сплачувати за електроенергію у визначені законодавством терміни – до 20 числа кожного місяця. Усі розрахунки можна перевірити дистанційно в особистому кабінеті. Крім того, споживачів завжди проконсультують оператори кол-центру і співробітники центрів обслуговування клієнтів, – говорить директор ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” Ірина ЛОШАК.

Нагадаємо, що оплатити рахунок за електроенергію можна у сервісі “E-Svitlo”, за допомогою додатків банків або через системи інтернет-розрахунків, у банківських чи поштових відділеннях.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписуйтесь на нас у Telegram

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: