Є контакт: фахівці «ЕНЕРА СУМИ» відповідають на актуальні питання споживачів

 Поділитися

Поділитися в

«ЕНЕРА СУМИ» постійно працює над вдосконаленням роботи сервісів дистанційної консультації споживачів електроенергії. Зокрема, для налагодження комунікації з клієнтами створені сторінки постачальної компанії у Facebook, Instagram і Telegram, а також офіційний веб-сайт. Ми зробили добірку типових звернень, які надходили від жителів Сумщини протягом останнього місяця. Відповіді на актуальні питання – у нашому матеріалі.

1. Скільки часу на сплату боргу має споживач, який отримав попередження про припинення електропостачання?

У попередженні про припинення постачання електричної енергії зазначена дата відключення. Для запобігання обмеження постачання, Вам необхідно здійснити сплату боргу до зазначеної в попередженні дати. Наголошуємо, при сплаті боргу враховуйте термін перерахування коштів від банківської установи до електропостачальника.

За умови надання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка була підставою для відключення, – припинення електропостачання не здійснюється.

У разі надання споживачем підтвердження про оплату заборгованості в день відключення, а оперативна бригада оператора системи розподілу (ОСР) вже виїхала на об’єкт споживача, чи надання підтвердження безпосередньо оперативному персоналу ОСР, витрати пов’язані з виїздом оперативного персоналу оператора системи розподілу на здійснення зазначених дій покладаються на споживача.

2. Що робити, якщо при сплаті рахунку за помилково вказали не свій особовий рахунок?

Необхідно разом із листом та квитанцією про сплату рахунка за електроенергію звернутись до центру обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» у Вашому регіоні або надіслати електронним листом звернення на адресу: [email protected] Фахівці нашого Товариства опрацюють Ваше звернення та повернуть кошти на необхідний особовий рахунок.

3. Куди потрібно звертатися, якщо змінився власник квартири (будинку) і які документи необхідні для переоформлення договору на електропостачання?

Для переоформлення Договору, Вам необхідно звернутись до центру обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” у Вашому регіоні з наступним пакетом документів:

– паспорт;

– ідентифікаційний код;

– документи права власності на об’єкт в повному обсязі;

– договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії.

4. З 1 жовтня відбудеться монетизація пільг на житлово-комунальні послуги. Як це вплине на споживачів електроенергії? Чи потрібно пільговикам додатково звертатися до постачальної компанії та як взагалі працюватиме механізм монетизації?

Монетизація пільг стартує з жовтня 2019 року. Вона відбуватиметься за зразком безготівкової монетизації субсидій через Ощадбанк. Звертатись додатково до ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» щодо монетизації пільг не потрібно. Тим пільговикам, які бажають отримувати свою пільгу готівкою, восени потрібно буде звернутися в управління соцзахисту, написати відповідну заяву і надати реквізити банківського рахунку в Ощадбанку. Після цього пільгу виплачуватимуть готівкою.

Детальніше з механізмом монетизації Ви можете ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/373-2019-%D0%BF.

5. З якими питаннями споживачі обов’язково мають звертатися до центрів обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», а які проблеми можна вирішити дистанційно?

Здебільшого питання, що стосуються електропостачання, можливо вирішити дистанційно, окрім укладення та переоформлення договорів, оформлення пільги та отримання різного виду довідок.

Слідкуйте за нашими новинами на сайті «ЕНЕРА СУМИ» і у соцмережах – там Ви завжди зможете знайти актуальну інформацію, що стосується питань електропостачання.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: