Як зрозуміти, який сайт необхідний вашій компанії: основні різновиди сайтів та їхні особливості

Споживач | 10:20, 5.03.2021
 Поділитися

Поділитися в

За останній рік необхідність представлення компанії в мережі стала очевидною для всіх. У цій статті розповімо, якими бувають сайти і як обрати оптимальний для задач конкретного бізнесу.

Які завдання бізнесу може виконувати сайт?

Інтернет-ресурси сьогодні вирішують масу завдань:

  • презентація бренду і його послуг в мережі;
  • популяризація бренду;
  • здійснення продажів;
  • залучення нових клієнтів;
  • промо нових товарів і послуг;
  • збір контактів потенційних клієнтів;
  • поліпшення взаємодій з клієнтами та партнерами.

Сайт компанії — це її віддалений офіс, зайти в який користувачі можуть не тільки в робочі години, але і в будь-який зручний для себе час. Таким чином комунікація з клієнтом сильно спрощується, адже, щоб ознайомитися з товарами і навіть купити те, що сподобалося, йому більше не потрібно нікуди йти, достатньо просто зайти на сайт, використовуючи ПК або смартфон.

Якими бувають сайти і як обрати?

Щоб зрозуміти, який варіант сайту оптимальний для вашого бізнесу, необхідно розібратися в різновидах. Одним з найпопулярніших видів сайту є лендінг. Лендінг — це простий, односторінковий сайт, що дозволяє представити один товар або послугу. Такі сайти необхідні для рекламних кампаній з популяризації бренду або презентації нових товарів.

Інтернет-магазин — ще один популярний різновид, що є більш складною системою, всередині якої можна не тільки демонструвати, але і відразу продавати товари.

Сайт-візитка дозволяє представити інформацію про компанію. Такі сайти не продають, зате знайомлять потенційного клієнта з брендом і його послугами, а також надають форму зворотного зв’язку або перелік контактів для зв’язку. Хорошим прикладом візитки можна вважати сайт веб-агентства Redstone, на якому доступна вся важлива інформація про компанію, представлено портфоліо, відгуки клієнтів, перелік нагород, контакти і форма зворотного зв’язку.

Корпоративний сайт — це складна система, що дозволяє не тільки надавати всю важливу інформацію про бренд і його послуги, а й спілкуватися з клієнтами або партнерами, також такі сайти можуть містити внутрішню область для зберігання та обміну інформацією між співробітниками компанії (інтранет).

Вибирати конфігурацію сайту необхідно, орієнтуючись на основні завдання бізнесу. Якщо вам важливо мати можливість здійснювати продажу в мережі — необхідний інтернет-магазин, для популяризації бренду буде досить візитки або лендінга, а корпоративний сайт необхідний для надання інформації про діяльність компанії і можливості використовувати внутрішні бази даних співробітниками.

Redstone — розробка сайтів будь-якої складності

Команда Redstone займається створенням сайтів більше 14 років, а тому може похвалитися вражаючим портфоліо і масою престижних нагород. Менеджери компанії допоможуть визначити необхідний функціонал майбутнього сайту для виконання завдань вашого бізнесу, після чого дизайнери і розробники створять унікальний продукт, відповідний бренду. Ознайомитися з портфоліо і відгуками клієнтів Redstone можна на офіційному сайті компанії.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Реклама

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: