Як працюють сервісні центри АТ “Сумиобленерго” в умовах пандемії?

 Поділитися

Поділитися в

АТ “Сумиобленерго” турбується про вас і про працівників Товариства і вимушене було знову ввести обмеження на відвідування сервісних центрів компанії споживачами електроенергії, щоб зменшити поширення на території Сумщини коронавірусу COVID-19. Це пов’язане також із включенням до “червоної” зони карантину деяких міст у нашому регіоні.

У сервісних центрах компанії встановлені скриньки, в яких можна залишити звернення, вказавши номер телефону для зворотного зв’язку.

Будь ласка, з розумінням поставтеся до обмежень у відвідуванні сервісних центрів для обслуговування споживачів, не наражайте на небезпеку себе й працівників енергокомпанії та вирішуйте свої питання дистанційно:

– через кол-центр (0542 659 659 або 0800 300 247);

– за допомогою особистого онлайн-кабінету споживача АТ “Сумиобленерго” “E-Svitlo Sumy” (https://sm.e-svitlo.com.ua);

– скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті АТ “Сумиобленерго”;

– написавши запит на електронну скриньку  [email protected].

Заяву на приєднання електроустановки теж можна подати дистанційно через сайт АТ “Сумиобленерго” (у розділі “Споживачам” – “Послуги” – “Послуги приєднання” – “Порядок подання заяви на приєднання” – “On-line формування заяви про приєднання електроустановки”).

Нагадаємо, щоб передати покази лічильника, не треба йти до сервісного центру. Це можна зробити одним зі зручних способів, які зазначені на сайті Товариства (в два останні та три перші календарні дні щомісяця).

Нагадаємо, Уряд прийняв рішення продовжити дію адаптивного карантину до кінця 2020 року. Про режим роботи сервісних центрів після відміни умов “червоної” карантинної зони на території Сумщини ми повідомимо вас на сайті АТ “Сумиобленерго”. Будьте здорові та бережіть себе і близьких!

comments powered by HyperComments