Українці назвали топ-3 причини, чому вони незадоволені банками

Суспільство | 12:06, 17.10.2020
 Поділитися

Поділитися в

24 вересня відбулася онлайн-конференція, присвячена роботі банків зі скаргами споживачів. Згідно з дослідженням, найбільш часті причини скарг на українські банки – це стягнення боргів, дзвінки колекторів та відмова реструктуризації.

Минулого тижня відбувся онлайн-захід за підтримки асоціації «Фінтех». Метою конференції було представити результати опитування серед населення, чому позичальники незадоволені фінансовими компаніями та банками.

За круглим столом в ході конференції представниця UAFIC, Віноходова Світлана презентувала дослідження в рамках пілотного проекту «ФінСкарга» про роботу банків зі скаргами клієнтів.

Згідно з результатами опитування, від громадян надійшло понад двохсот скарг, з яких 25% припало на банки. Як заявив Ростислав Дюк, голова правління «Фінтех», в трьох з ТОП-20 українських банків співробітники вузько трактують поняття скарги. Як скарги приймаються заяви тільки від тих клієнтів, які вимагають захисту особистих інтересів за законом, порушені діями або бездіяльністю банку. На думку Дюка, такий підхід погіршує взаємодію клієнта з компанією, заважає ефективно працювати зі зверненнями. При цьому більшість компаній все ж відносять до скарги будь-яке звернення клієнта.

З моменту запуску пілотного проекту «ФінСкарга» пройшло кілька тижнів, однак учасники конференції вже змогли надати статистику. За результатами топ-3 причини невдоволення фінансовими компаніями стали:

  1. Незаконні дії банку по стягненню заборгованості з клієнта. Частка звернень становить 31%.
  2. Відмова співробітників реструктуризувати заборгованість. Частка склала 11% звернень.
  3. Дзвінки колекторів із вимогами погасити борг особам, які не оформлювали кредит – 7%.

Найбільш «проблемними» областями, згідно з дослідженням, стали Київська, Харківська, Одеська та Дніпропетровська області.

Нагадаємо, 8 вересня стартував пілотний проект «Фінскарга», метою якого є збір скарг людей, що користуються фінансовими послугами. Сервіс доступний для всіх українців безкоштовно.

Як зазначає сервіс по підбору кредитів онлайн в Україні Crezu, де можна навіть підібрати кредит без ідентифікаційного коду, звернутися до платформи можуть всі громадяни, що мають намір поскаржитися про порушення своїх законних прав у фінансовому секторі. Проект дозволить зібрати скарги на банки та мікрофінансові компанії (МФО), а в перспективі поліпшить взаємодію між споживачами й банками. Запуск платформи реалізований в рамках гранту по трансформації фінансового сектору від UAFIC.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Реклама

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: