Художественная ковка

Продаж речей в інтернеті: топ-4 корисні поради для початку власного бізнесу

Суспільство | 16:16, 18.07.2020
 Поділитися

Поділитися в

Сьогодні інтернет-продажі неймовірно популярні, особливо якщо мова йде про одяг або предмети домашнього вжитку. Як почати власний бізнес з торгівлі речами в онлайн-режимі? Ми вирішили скористатися допомогою інтернет-майданчику з продажу одягу Shafa.ua. За даними сервісу ми розповімо, що продається в мережі найкраще, з чого почати власну справу і як її просувати для успішних продажів.

Порада № 1: з чого почати?

Для початку визначтеся, де саме ви плануєте продавати одяг. Найпростіше скористатися майданчиками і маркетплейсами з продажу речей. Але є також і інші варіанти:

  • власний інтернет-магазин: необхідно буде створити сайт самим на основі якоїсь платформи або замовити створення магазину в мережі веб-розробникам;
  • продаж одягу за допомогою соціальних мереж: необхідно буде створити окрему від вашої особистої сторінки сторінку для продажу або створити групу, співтовариство або власний канал;
  • продаж одягу через спеціальні сервіси з розміщення оголошень: сьогодні таких сайтів безліч, одним з кращих вважається, наприклад, ua — тут достатньо лише зареєструватися, розмістити якісні фото та опис речей, і чекати відгуки від продавців.

Порада № 2: визначтеся з асортиментом речей

Необхідно також зайняти нішу, яка дозволить вам отримувати дійсно вигідну оплату праці. Це може бути продаж уживаних речей — в цьому випадку можна почати навіть з розбирання власної шафи і для початку спробувати реалізувати свої власні речі. Другим етапом можуть бути замовлення як для магазинів секонд-хенду (або прямі закупівлі в них же), сортування речей, складання фото, описів, планування ціни. Тут важливо розбиратися в модних трендах, в брендах і марках і в якості одягу, щоб розуміти заздалегідь, чи буде на нього попит.

Ще один варіант — продаж нових речей, які можуть замовлятися з Китаю або інших азіатських країн, з Туреччини і т.д. Краще зробити акцент на якійсь певній групі товарів: окремо на жіночих речах, або на дитячих, або чоловічих. Найбільшим попитом користується, звичайно, жіночий та дитячий одяг, адже дами проводять в інтернеті більше часу в пошуку кращої пропозиції, біль якісного та наймоднішого одягу. Визначтеся з тим, які товари замовляти, як зібрати розмірний ряд, які кольори і матеріали будуть актуальними в тому чи іншому сезоні.

Порада № 3: продумайте свої витрати і, відповідно, доходи

Це важливий крок для того, щоб не залишитися, як то кажуть, «біля розбитого корита», щоб не вкласти більше грошей, ніж ви зможете виручити, і щоб не сидіти потім з непроданими товаром кілька сезонів поспіль. Що потрібно буде визначити в першу чергу?

  1.  Вартість закупівлі одягу. Тут не вийде продумати навмання, потрібно виходити з практичного досвіду. Якщо ви купуєте товари в секонд-хендах та потім продаєте їх через інтернет, вартість може бути різною від випадку до випадку. Іноді є             можливість придбати відмінний і якісний товар за мінімальною ціною, а іноді          завезення можуть бути зовсім нецікавими, немодними або в поганому стані речей.    Якщо ви замовляєте речі з Китаю, тут можна продумувати вартість наперед, згідно регулярності ваших закупівель, сезону і попиту на вже реалізований товар.
  2. Поточні витрати. Тут включаються і рекламні витрати, і витрати на забезпечення інтернет-магазину, і навіть вартість послуг інтернет-провайдера, якщо ви           займаєтеся продажами зі сторінки в соцмережах або на маркетплейсі. Адже          з покупцями потрібно бути завжди на зв’язку. У поточні витрати можна також     включити і сплату податків, якщо ви оформили ФОП, а також зарплату       співробітникам (якщо такі є у вашій фірмі), і оренду складу (якщо речей             залишкова кількість).

Порада № 4: визначитеся зі стартовим капіталом

Незалежно від того, яку нішу продажів одягу в інтернеті ви виберете (торгівля уживаними речами або закупівля і реалізація нових), вам знадобиться стартовий капітал, хоча б по мінімуму. Торгувати в інтернеті можна і з домашнього комп’ютера і навіть зі смартфона.

Але якщо ви плануєте займатися таким бізнесом серйозно, варто все ж витратитися на створення сайту, на розкрутку сторінки в соцмережах або на маркетплейсі, на оформлення ФОП. І, звичайно ж, кошти будуть необхідні на закупівлю першої партії товару, яким би цей одяг не був. На перших порах бажано також витратитися на рекламу і напрацювання клієнтської бази, адже саме від цього буде залежати успіх ваших подальших продажів в інтернеті.

 

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: