ПАТ “Сумиобленерго” відкриває додаткові телефонні лінії для дистанційної передачі показів лічильника
Поділитися в
Копіювати посилання
Відтепер жителі ще кількох районів мають можливість передати покази лічильників електроенергії, скориставшись стаціонарним номером телефону в тоновому режимі (IVR), натиснувши для переходу в тоновий режим*. Нові лінії доступні за такими номерами:
(5454) 2 16 41 – для споживачів Буринського району;
(5451) 7 11 82 – для споживачів Середино-Будського району;
(5459) 7 18 48 – для споживачів Краснопільського району;
(5456) 2 12 82 – для споживачів Ямпільського району;
(5447) 6 63 27 – для споживачів Конотопського району;
Дійсними залишаються лінії:
(0542) 65 92 22 – для споживачів м. Суми та Сумського району;
(05446) 4 63 51 – для споживачів Охтирського та Великописарівського районів;
(05458) 6 93 57 – для споживачів Тростянецького району.
Покази лічильників електроенергії треба передавати в два останні та три перші робочі дні кожного місяця. Для цього Ви можете обрати будь-який зручний спосіб.
Нагадаємо, ПАТ “Сумиобленерго” ввело обмеження на відвідування сервісних центрів компанії для попередження поширення на території Сумщини коронавірусу COVID-19. У сервісних центрах компанії встановлені скриньки, в яких можна залишити звернення, вказавши номер телефону для зворотного зв’язку. Звернення можна також направляти через особистий кабінет споживача, через корпоративний сайт вкладка “Онлайн звернення” або на електрону адресу call_center@soe.com.ua.
Щоб ви могли вирішувати питання з розподільною компанією, не виходячи з дому, ПАТ “Сумиобленерго” відкрило телефонні лінії для споживачів. Переглянути їх можна тут.
Підписуйтесь на нас у Telegram