Організація освітлення в крамницях і супермаркетах

Споживач | 10:45, 11.02.2021
 Поділитися

Поділитися в

Маркетологи стверджують, що у бізнесі дрібниць немає. Наприклад, якість освітлення торговельної точки відчутно впливає на активність покупців. Правильно підібране світло створює атмосферу, що може спонукати жителів Конотопу до придбання великої кількості товарів або до покупки елітної продукції з неабиякою ціною. Якщо ви тільки плануєте відкриття крамниці, скористуйтеся прикладом успішних конкурентів або порадами досвідчених маркетологів.

Чому освітлення – це важливо?

У 2010 році експерти з Нідерландів проводили дослідження й з’ясували, що динамічне освітлення збільшує суму середньої покупки на 2%. Аналогічні експерименти робили в магазинах вбрання в Німеччині, де було практично доведено, що грамотна організація освітлення збільшує обсяг продажів на 12%.

В якості інструмента маркетингу світло виконує такі важливі функції:

  • активізує цільову аудиторію, створює відповідний настрій;
  • привертає увагу до окремих товарів, які за задумом продавця повинні бути швидко розпродані;
  • допомагає яскраво презентувати різноманітні товарні позиції;
  • розділяє площу крамниці на тематичні зони.

Якщо підприємець має вільні кошти, організацію освітлення доручають професіоналам. Коли це неможливо, треба взяти за зразок схеми великих супермаркетів або звернути увагу на методи затишної крамниці, що працює біля вашого будинку.

Важливо пам’ятати, що розподіл світильників не повинен суперечити ергономічним нормам. Персонал магазину має право працювати в комфортних умовах.

Тип освітлення

Серед багатьох варіантів найбільш економічним визнано світлодіоди. Вони споживають невелику кількість електроенергії та не потребують професійного обслуговування. Сучасні пристрої, оснащені світлодіодами, дозволяють коригувати колір, яскравість, температуру та інші експлуатаційні показники.

Які типи світильників використовують для бізнесу

Для комфортного пересування покупців у великих крамницях організують яскраве загальне світло. Оптимальні показники яскравості – 750-1000 люкс. Цього досить, щоб люди не засинали на ходу, а навпаки, відчули себе бадьорими та цілеспрямованими.

Поміж вітрин та стелажів освітлення повинно бути сконцентровано на полицях. Проходи роблять менш світлими, але залишають місцеву яскравість на рівні 300 люкс.

У залежності від типу товарів і загальної концепції підприємства у системі освітлення можуть бути використані такі типи пристроїв:

  • led-панелі;
  • точкові світильники;
  • люстри;
  • споти;
  • бра;
  • прожектори;
  • світлодіодна стрічка;
  • даунлайти.

Для великих торговельних майданчиків обирають нейтральне денне світло. Коли треба підкреслити елітарність товару, рівномірне світло усувають, а замість нього вдаються до підвісних дизайнерських світильників зі спрямованими променями.

Для маленьких крамниць біля будинку практикують тепле приглушене світло. Це допомагає створити атмосферу довіри та близькості.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Реклама

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: