Онлайн-оплата рахунків за електроенергію: що варто знати споживачам?

 Поділитися

Поділитися в

Дистанційна оплата рахунків за електроенергію – швидкий і зручний спосіб розрахунку за надані послуги. Фахівці “ЕНЕРА СУМИ” розповідають, на що варто звернути увагу при здійсненні платежів через інтернет.

Алгоритм онлайн-платежів

При оплаті потрібно обовязково вказувати свій особовий рахунок і адресу. Якщо ці дані не зазначені, то платіж залишається неідентифікованим і кошти не будуть зараховані.

Оплата за спожиту електроенергію – це не миттєве поповнення рахунку

Кошти, сплачені за спожиту електроенергію, зараховуються не відразу, а після опрацювання платежу фахівцями ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.

Перевіряти баланс особового рахунку варто мінімум через 3 банківських (робочих) дні після оплати через інтернет (через 5 днів, якщо сплачували у поштовому відділенні).

 

1 

Сплатили за спожиту електроенергію, а кошти відсутні на особовому рахунку?

Переглянути баланс особового рахунку споживачі можуть в особистому кабінеті “ЕНЕРА СУМИ”. Через 10-14 днів після оплати кошти не відображаються у Вашому обліковому записі? У такому разі варто перевірити, чи були вказані необхідні реквізити платника.

Якщо виявили, що при оплаті не зазначили особовий рахунок – зверніться до центру обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” і надайте квитанцію, що підтверджує про оплату.

2Про сервіси для дистанційного розрахунку за спожиту електроенергію читайте у попередніх публікаціях. Контактні дані центрів обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” – тут.

“ЕНЕРА СУМИ” вдячна споживачам, які навіть під час карантину, своєчасно розраховуються за використану електроенергію!

Сумлінність і відповідальність наших клієнтів сприяє безперебійному електропостачанню!

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: