Лайфхаки для споживачів електроенергії: яких правил потрібно дотримуватися при оплаті рахунків
Поділитися в
Копіювати посилання
Постачальник ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», що з 1 січня 2019 року приймає платежі за електроенергію, закликає споживачів бути уважними при сплаті рахунків і дає поради, як уникнути помилкового переказу коштів.
- Якщо Ви користуєтесь інтернет-банкінгом та маєте збережені шаблони, за якими здійснюється автоматичне списання коштів, необхідно перевірити їх налаштування. Мають бути вказані реквізити ТОВ «ЕНЕРА СУМИ».
- При сплаті у терміналах самообслуговування та платіжних онлайн-сервісах уважно обирайте нинішнього постачальника ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», а не попереднього – ПАТ «Сумиобленерго», що наразі є оператором системи розподілу.
- Розраховуєтесь за використану електроенергію за допомогою сервісів онлайн-платежів? Коректно вказуйте призначення платежу.
У коментарі до платежу просимо вказувати особовий рахунок, прізвище, ім’я, по батькові споживача, на якого він відкритий, а також адресу. Якщо Ви не зазначили цієї інформації – сплачена сума не ідентифікується і не зарахується на конкретний особовий рахунок.
Нагадаємо, оплачувати рахунки за спожиту електроенергію можна без паперових платіжок. У електронному вигляді платіжки є в особистому кабінеті ТОВ «ЕНЕРА СУМИ». Їх можна переглянути, завантажити і роздрукувати.
Для оплати рахунків споживачі можуть скористатися кількома сервісами інтернет-розрахунків: «Приват24», «Ощад24/7», «АБанк24», Portmone та EasyPay. Крім того, є можливість розрахуватися за спожиту електроенергію через термінали, а також у поштових і банківських відділеннях.
Джерело: сайт компанії “ЕНЕРА СУМИ”
Підписуйтесь на нас у Telegram