Художественная ковка

Історія швейцарських годинників

Суспільство | 12:47, 26.12.2019
 Поділитися

Поділитися в

Початок швейцарського годинникового мистецтва сходить до 16 століття. Після реформи Яна Калвіна і оголошення про носіння ювелірних прикрас, женевські ювеліри зіткнулися з необхідністю спеціалізуватися на нових ремеслах. Можна сказати, що вони зробили це блискуче, тому що за короткий час женевські годинник придбали репутацію товарів надзвичайно високої якості, що призвело до створення першої гільдії годинникарів вже в 1601 році. З моменту створення Женевської гільдії годинникарів ця галузь почала поширюватися і в інших регіонах Швейцарії.

Початок виробництва швейцарських наручних годинників

Найбільший розвиток індустрії наступив у 20 столітті. Масове виробництво і стандартизація швейцарських годинників набрали неймовірні темпи, країна стала світовим лідером. Бажання поєднувати функціональність з практичністю дозволила створювати вироби, які вважалися твором мистецтва. Розлучатися з такими моделями ніхто не хотів, а в разі необхідності рішення закласти годинник у ломбард приймалося нелегко.

Швейцарські годинники в 21 столітті

У наші дні в Швейцарії розташовано більше 600 вартових виробників, серед яких найбільш відомі компанії Rollex, Моріс Лакруа, Longines, TAG Heuer, Tissot, Certina, Swatch і т.д. Важливість годинникової справи для економічної ситуації в Швейцарії незаперечна, і годинник поруч з самими банками є символом процвітання, переважаючого в цій країні. Хоча Швейцарія не займає перше місце в світі за кількістю вироблених годинників, через високу ціну вона залишається лідером в цій галузі. Якщо ви хочете продати золотий годинник у Києві, і вони швейцарського виробництва, можете сміливо розраховувати на високу виручку.

Криза швейцарських годинників

Ера тріумфу швейцарського годинникового мистецтва була перервана в 1970-х роках. Приплив годинніків з Японії і зростаюча популярність кварцових моделей привели до того, що швейцарці перестали бути лідером серед виробників. Швейцарська економіка, яка сильно залежить від годинникової промисловості, впала. Акції компаній з виробництва хронометрів на світовому ринку скоротилися з 70% до 10%.

Корпорації почали розглядати питання про зниження собівартості і переміщенні виробництва на східні ринки. Ця ідея привела до поступової стабілізації та зростання бізнесу. Саме в той час була створена 2-міліметрова модель Delirium Tremens, і почалася так звана «ера Swatch». Всього за один рік було продано більше 1 мільйона годинників з новим цікавим дизайном.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Реклама

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: