ІРИНА КУПРЕЙЧИК: «ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЯ НА БОЦІ АГРАРІЇВ У ПИТАННІ ЩОДО ВІДМІНИ ЛІЦЕНЗІЇ НА ЗБЕРІГАННЯ ПАЛЬНОГО»

 Поділитися

Поділитися в

Тимчасово виконуюча обов’язки голови облдержадміністрації Ірина Купрейчик офіційним листом звернулася до Кабміну з проханням ініціювати перед Верховною Радою України першочерговий розгляд законопроекту від 24 жовтня 2019 року №2248-1 «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»

На Сумщині працюють 385 сільськогосподарських підприємств, понад 650 фермерських господарств, що обробляють до 1,2 млн га ріллі. За показниками виробництва зерна Сумщина знаходиться серед лідерів в Україні. Разом з тим, більшість сільськогосподарських товаровиробників не мають можливості отримати ліцензію на зберігання пального (процедура ліцензування передбачає необхідність одержання суб’єктами господарювання численних дозволів і є недешевою), – зазначила Ірина Купрейчик. – Ми вважаємо, що нам необхідно сприяти розвитку фермерських господарств, а не чинити їм законодавчі перепони. Тому прошу Кабмін ініціювати перед Верховною Радою першочерговий розгляд законопроекту від 24 жовтня 2019 року №2248-1.

Законопроектом від 24 жовтня 2019 року №2248-1 «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» передбачається, зокрема, надання права суб’єктам господарювання без отримання ліцензії зберігати пальне, яке використовується виключно для потреб власного споживання і не реалізується третім особам, та натомість запровадження принципу декларування місць зберігання такого пального.

Якщо до 6 грудня процедура ліцензування не буде відмінена, то діяльність фермерів як Сумщини, так і всієї України, які не отримають ліцензії на зберігання пального, опиниться поза законом, – наголосила Ірина Купрейчик. – Тому вважаємо, що цей законопроект необхідно народним депутатам розглянути першочергово.

 

Довідково. Законом України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (зі змінами) передбачалося з 1 липня 2019 року запровадження ліцензування діяльності з виробництва, торгівлі та зберігання пального. Таким чином, суб’єктам господарювання з наявними місцями зберігання пального необхідно було отримати на кожне місце зберігання пального ліцензію на право зберігання пального, зареєструвати в системі електронного адміністрування реалізації пального усі акцизні склади, а також внести до «Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий» транспортні засоби, що використовуються для переміщення на митній території України власного пального для потреб власного споживання.

Однією з умов видачі такої ліцензії є наявність дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, якими є зберігання, транспортування, вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабміну від 11 липня 2002 року №956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки». Вказаною постановою горючі рідини віднесено до 2 класу небезпеки у разі їх порогової маси у 5000 тонн. Таким чином сільськогосподарські товаровиробники, які протягом календарного року отримують пальне в обсягах, що не перевищують відповідної порогової маси не зможуть отримати дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, а відтак – і ліцензії на зберігання пального.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписуйтесь на нас у Telegram

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: