“ЕНЕРА СУМИ” і обласний департамент соцзахисту – спільними зусиллями забезпечують обслуговування вразливих верств населення

 Поділитися

Поділитися в

Директор ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” Ірина ЛОШАК, очільник департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації Михайло ДУБРОВСЬКИЙ та його заступник Людмила МУСІЯКА провели спільну нараду в режимі відеоселектору. Головна тема обговорення – заходи для підтримки соціально вразливих верств населення під час карантину. Зокрема, йшлося про допомогу одиноким непрацездатним громадянам, літнім людям і особам з інвалідністю в здійсненні дистанційної оплати рахунків за електроенергію, отримання консультацій з питань постачання електроенергії та передачі показів лічильників електроенергії.Директор ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” Ірина ЛОШАК повідомила, що на період карантину відключення побутових споживачів або застосовування будь-яких інших санкцій за несплату чи несвоєчасний розрахунок за електроенергію не здійснюється. Разом з тим, НКРЕКП закликає громадян вживати вичерпних заходів з оплати електричної енергії.

1

Сплатити за електроенергію можна, не виходячи з дому.

Для цього варто скористатися сервісами інтернет-розрахунків, мобільними додатками банків або особистим кабінетом “ЕНЕРА СУМИ”.

1

Саме своєчасні розрахунки споживачів з постачальником універсальної послуги – гарантія якісного і безперебійного електропостачання. Зрозуміло, що не всі споживачі електроенергії є активними користувачами ґаджетів чи мережі інтернет. Тож вкрай важливо допомогти у вирішенні комунальних питань тим, хто не користується онлайн-сервісами. Особливої підтримки потребують літні люди та самотні громадяни, які не мають можливості до самообслуговування, – зауважила Ірина ЛОШАК.

Як повідомила заступник директора департаменту соціального захисту населення Сумської ОДА Людмила МУСІЯКА, загалом різні соціальні послуги отримує 49 % жителів області. Близько 20 тисяч одиноких непрацездатних громадян і осіб з інвалідністю на Сумщині охоплені соціальним обслуговуванням на дому через мережу територіальних центрів та центрів надання соціальних послуг системи соціального захисту.

4 

Працівники, які надають соціальні послуги даним категоріям населення, не лише допомагають громадянам по господарству та забезпечують продуктами харчування і ліками, а й надають інформаційно-консультаційну підтримку у вирішенні низки побутових питань. Зокрема, оплачують рахунки за надані житлово-комунальні, передають покази лічильників електроенергії тощо, – поінформував Михайло ДУБРОВСЬКИЙ.

Представники обласного департаменту соцзахисту повідомили, що в умовах карантину пенсіонерам та іншим незахищеним верствам населення буде надано одноразову грошову допомогу в розмірі 1 000 гривень.

Виплату отримають ті, у кого пенсія не більше 5 тисяч і громадяни, які одержують державну соціальну допомогу у зв’язку з інвалідністю з дитинства та за віком замість пенсії. Пенсіонерам, які мають банківські картки, кошти зарахують автоматично, а ті, хто отримує виплати через Укрпошту, грошову допомогу принесе листоноша, – зазначив директор обласного департаменту соцзахисту.

2 

Для зручності споживачів запроваджено низку сервісів, за допомогою яких можна розрахуватися за електроенергію. Одинокі непрацездатні громадяни і особи з інвалідністю мають можливість здійснити оплату через соцпрацівників, які їх обслуговують. Монетизовані пільги і субсидії будуть перераховуватися електропостачальнику в звичному режимі. Одержувачі пенсій та громадяни, які отримують соцвиплати через банківські установи, мають можливість зареєструватися у системі дистанційного обслуговування або зателефонувати на “гарячу” лінію одного із 43-х уповноважених банків. Це передбачає експериментальний проект, затверджений постановою Уряду. У телефонному режимі споживач надає інформацію про перелік ЖКП, які бажає оплатити дистанційно, та необхідні дані для оплати послуг з його рахунку. Також розрахуватися за електроенергію можна у листоноші під час отримання виплат, або замовивши відповідну послугу телефоном, – розповіла Ірина ЛОШАК.

Директор департаменту соціального захисту населення Сумської ОДА Михайло Дубровський запевнив, що монетизовані пільги і субсидії буде профінансовано вчасно, затримок зі здійсненням перерахунку коштів надавачам ЖКП не прогнозується. 

Нагадаємо, що “ЕНЕРА СУМИ” подбала про безпеку споживачів. Особистий прийом громадян у центрах обслуговування клієнтів наразі не проводиться, консультації надаються дистанційно – у телефонному режимі або онлайн. Контактні дані кол-центру, інформаційно-консультаційного центру і ЦОК є на нашому сайті.

Закликаємо клієнтів уникати відвідувань поштових і банківських відділень. Для оплати рахунків за світло радимо користуватися онлайн-сервісами або інтернет-банкінгом і допомагати розрахуватися за комунальні послуги пенсіонерам, людям похилого віку та маломобільним категоріям населення.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписуйтесь на нас у Telegram

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: