До уваги громадян, які отримали смс-повідомлення про переказ через Western Union для отримання грошової допомоги від міжнародних організацій

Суспільство | 09:40, 26.12.2022
 Поділитися

Поділитися в

Коли міжнародна організація приймає рішення про нарахування грошової допомоги людям, що залишили заяву на платформі єДопомога, вона надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки, інформує Сумська ОВА.

Нагадуємо, рішення щодо надання допомоги приймають міжнародні організації. Пріоритетними є вразливі групи людей, зокрема внутрішньо переміщені особи, люди з інвалідністю, пенсіонери, одинокі батьки, які самостійно виховують дітей, малозабезпечені сім’ї.

Перевірити або відстежити переказ можна за посиланням https://www.westernunion.com/web/global-service/track-transfer.

Ви можете отримати грошовий переказ двома способами:

  • Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на свій банківський рахунок через онлайн-банкінг, якщо ви є клієнтами ПриватБанку, Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку)
  • Отримати готівку у будь-якому відділенні наступних банків-партнерів: ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укргазбанк, Українська фінансова група, а також  Укрпошта, Нова пошта.

Які документи треба для отримання готівки у відділенні банку:

  • паспорт громадянина Україна,
  • ID-картка,
  • цифрові версії зазначених документів у державному мобільному додатку «Дія» (приймається усіма партнерами, крім Ощадбанку),
  • закордонний паспорт.

Що робити у разі проблем з перерахуванням грошової допомоги?

  • Якщо ви не можете переказати готівку на свій рахунок онлайн, відвідайте будь-яке відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта, Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група).
  • Якщо ви не можете отримати готівку у відділенні партнера  Western Union, зателефонуйте нам за безкоштовним номером телефону 0800600122

Довідково:

Гуманітарна платформа єДопомога створена Мінсоцполітики за підтримки Мінцифри, Світового Банку та ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції. Платформа має три напрями: грошова допомога від держави (єДопомога державна); отримання та надання волонтерської допомоги (єДопомога волонтерська); виплати від міжнародних організацій (єДопомога міжнародна).

На платформі можна дізнатися, як отримати гроші від держави, залишити заявку на допомогу або запропонувати підтримати інших у забезпеченні продуктами харчування, одягом, ліками тощо.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписуйтесь на нас у Telegram

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: