Види інтернет-реклами

Без категорії | 17:51, 11.10.2012
 Поділитися

Поділитися в

 

Під час прогулянок по просторах інтернету кожен користувач спостерігає величезна кількість різноманітної реклами на сайтах. Зараз рекламою нікого не здивуєш, крім того, це один із способів принести сайту прибуток. У цій статті ми розглянемо види інтернет-реклами, тобто як вона класифікується, чим відрізняється, і розповімо про її позитивних і негативних сторонах з точки зору бізнесу.
 
Передусім треба сказати, що інтернет-реклама, на відміну від інших її проявів, має ряд переваг, в числі яких її низька вартість. Також у рекламодавця є право вибрати, яким саме способом заявити про себе у всесвітній павутині. Розглянемо основні види інтернет-реклами.
 
Контекстна реклама
 
Така реклама розміщується у вигляді оголошень в пошукових системах, які відображаються при введенні користувачем тих чи інших ключових слів. Позитивними якостями такого виду інтернет-реклами є: гнучкість налаштувань, перегляд статистики, можливість відстеження ефективності, низький бюджет, досить короткий час старту реклами, а також максимальний контроль, який включає в себе витрати і «потужність» рекламної компанії. Але є у контекстної реклами і негативні сторони. Перш за все, вона підійде тільки для тієї ситуації, коли клієнти вже добре знайомі з товарами або послугами рекламодавця і просто займаються активним пошуком їх в інтернеті. Другим мінусом можна вважати відносно високу вартість реклами популярних товарів і послуг, які часто шукають в інтернеті.
 
Медійна реклама
 
Така реклама має на увазі розміщення на сайтах медійних банерів. Ідеально підходить в тому випадку, якщо ви пропонуєте товар або послугу, про яких ринку ще нічого не відомо. Першою позитивною рисою є привернення уваги широкої аудиторії до вашого бренду, також варто підкреслити збільшення впізнаваності бренду, а звідси і ефективність подальшого застосування контекстної реклами. Однак медійна реклама найбільш дорога, і досить важко відстежити її короткострокову ефективність, так як вона спрямована в першу чергу на підвищення впізнаваності.
 
Вірусна реклама
 
Цей вид інтернет-реклами, мабуть, вважається найбільш цікавим за своїм змістом, способу розповсюдження, а також по ефективності. Справа в тому, що він має на увазі поширення рекламним матеріалів самими ж користувачами, тобто цільовою аудиторією. Матеріали у такому випадку являють собою оригінальні запам'ятовуються відеоролики або flash-додатки, які безпосередньо чи приховано згадують рекламований бренд. Найцінніше в такій рекламі – це ідея, здатна привернути увагу мільйонів людей, технічна сторона і реалізація йдуть на другий план.
 
В основному подібні матеріали поширюються в соціальних мережах. І в даний час використання вірусної реклами є одним з найбільш доцільних заходів для багатьох компаній, діяльність яких може стосуватися будь-яких сфер: від дрібної роздрібної торгівлі до піару засобів масової інформації. Ефективність такої реклами теж очевидна через те, що кількість користувачів інтернету дуже швидко росте, і самі технології теж не перестають розвиватися.
 
Серед найбільш яскравих прикладів вірусної реклами можна виділити мультфільм «Як запихнути слона в розетку» від компанії Корбина-Телеком, а також новинний ролик про 13 ведмедів і марихуані, який був знятий спеціально для реклами телеканалу Мікс ТВ. Останньому вдалося набрати більше 12 мільйонів переглядів.
 
Варто відзначити, що це далеко не всі види інтернет-реклами, ми ж розглянули тільки найбільш поширені, з якими щодня стикається кожен користувач. Існує також геоконтекстная реклама, яка враховує місце розташування людини, і так званий продакт-плейсмент – інтеграція рекламних матеріалів в онлайн ігри.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: