У Конотопі мешканцям повернули понад 25 тис. грн. за неякісний товар та послуги

Суспільство | 13:00, 9.04.2018
 Поділитися

Поділитися в

Протягом І кварталу 2018 року з усними скаргами та за консультаціями безпосередньо до відділу контролю міської ради звернулися 92 споживачі.

Про це повідомляє прес-служба мерії.

В ході розгляду усних звернень:

– 45 споживачів отримали вичерпні консультації згідно норм чинного законодавства щодо їх прав як споживачів при придбанні товарів та замовленні послуг;

– 9 споживачам суб’єктами господарюання повернуто кошти за придбані неякісні товари та надані неякісні послуги на суму 25,8 тис.грн.;

– 8 споживачам здійснено обмін неякісного товару на новий якісний на суму 11,7 тис.грн.;

– 12 споживачам, зауваження, недоліки, які виникли у придбаному товарі чи наданій послузі усунуті за рахунок продавця;

– 7 споживачам виконано гарантійний ремонт придбаних товарів;

– 13 споживачам надана практична допомога у написанні заяв, претензій до суб’єктів господарювання про усунення недоліків, виконання ремонтів, видачі товарів із обмінного фонду, обміну товарів, тощо;

– 4 звернення перебувають на розгляді,

8 письмових звернень споживачів надійшло через громадську приймальну, 5 – в яких дійсно порушені права споживачів вирішені на їх користь (71,4%), одне звернення перебуває на розгляді, на інші надані відповідні роз’яснення.

Із загальної кількості опрацьованих звернень, більшість їх стосується – придбання товарів неналежної якості (мобільні телефони, смартфони, планшети, побутова техніка, взуття, одяг, продовольчі товари та ін.).

Крім цього мешканці скаржились на:

– надання суб’єктами господарювання неякісних послуг (монтаж газового обладнання, ремонт побутової техніки, заміна газових лічильників);

– порушення термінів виконання гарантійних ремонтів;

– відмова у видачі товарів із обмінного фонду.

На виконання плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р у відділі створена та діє телефонна «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів 2-30-26.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: