У КОНОТОПСЬКОМУ РАЙОНІ СТВОРЕНІ ВСІ НЕОБХІДНІ УМОВИ ДЛЯ ПІДПИСАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ З СІМЕЙНИМИ ЛІКАРЯМИ

 Поділитися

Поділитися в

24 травня 2018 року при головному лікарю Центру первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району відбулася робоча нарада за участю лікарів первинної ланки. Основною темою наради було підписання декларацій про вибір лікаря.

Центр первинної медико-санітарної допомоги підключений до електронної системи охорони – на цьому акцентував увагу головний лікар Центру ПМСД Конотопського району Анатолій МАНЯК.

Головний лікар звернув увагу на основні питання, що можуть виникнути у жителів Конотопського району при підписанні декларацій. Здебільшого стосуються вони правильності підписання відповідного документу, порядку обрання сімейного лікаря, права заповнення декларації тощо.

«Мешканцям району потрібно звернути увагу на необхідність терміново визначитись з лікарем, який буде обслуговувати родину та звернутись до медичного закладу для підписання декларації про вибір лікаря», – зазначив Анатолій МАНЯК.

Нагадаємо, один сімейний лікар може підписати декларацію з 1800 пацієнтами, один лікар-терапевт – з 2000 пацієнтів, один лікар-педіатр – із 900 пацієнтами.

1.Як обрати сімейного лікаря?

Обрати лікаря – найважче завдання для пацієнта. Добре, якщо ви вже тривалий час перебуваєте під наглядом одного спеціаліста та повністю довіряєте йому. Якщо ж такого лікаря ви поки не знайшли, поцікавтеся у родичів, сусідів, друзів,  – можливо, у них був позитивний досвід у амбулаторії сімейної медицини, яка знаходиться поруч.

2. Хто має заповнювати декларацію: пацієнт чи лікар?

Це питання особливо хвилює літніх людей, які бояться допустити помилки при заповненні декларації. Слід пам’ятати: паперових декларацій нема. Вони є лише в електронному варіанті. Декларацію може заповнювати лікар, медсестра або реєстратор. Відповідальність за правильно заповнену декларацію несе лікар, тому краще,  аби декларації заповнювали саме лікарі. Якщо вони добре володіють комп’ютером, то процес підписання декларації займе не більше 20 хвилин.

3. Як заповнюється декларація?

Працівник медзакладу вводить дані пацієнта в електронну систему. На мобільний телефон пацієнта надійде СМС з кодом, який треба повідомити медпрацівнику. З електронної системи медпрацівник роздруковує два екземпляри заповненої декларації і завдання пацієнта – перевірити, чи усі дані правильні. В обох примірниках вони мають бути однакові. Якщо все правильно, пацієнт підписує дві декларації: один примірник забирає собі, другий залишається в лікаря. Медпрацівник закладу накладає електронний цифровий підпис на декларацію і відправляє її в систему «Електронне здоров‘я». Усе, пацієнт офіційно підтвердив вибір свого лікаря.

4. Чи можна підписати декларацію, не виходячи із дому?

Ні, для цього все одно потрібно прийти у ваш мед заклад. Для укладання декларацій потрібен комп’ютер, підключення до Інтернету і принтер, щоб роздрукувати примірники декларацій. Їх має  забезпечити мед. заклад. Всі дані у систему вноситиме уповноважена особа мед закладу.

5. Які документи потрібні для підписання декларацій?

Щоб підписати декларацію, потрібно мати паспорт, ідентифікаційний (номер платника податків), мобільний телефон. Якщо ви плануєте підписати декларацію з сімейним лікарем для дитини, то вам також знадобиться свідоцтво про її народження.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: