Конотопчани скаржаться на неналежну якість оргтехніки, взуття та побутових товарів

prezentatsiya-hanti-korennoe-naselenie-zapadnoy-sibiri

З початку року в Конотопі до сектору по захисту прав споживачів міської ради звернувся 161 споживач. Основні скарги містян  стосуються придбання неналежної якості планшетів, ноутбуків, взуття, побутової техніки, встановлення вікон та дверей, – каже завідуюча сектором Наталія Гладун. До списку непорозумінь споживача з продавцем входять також і порушення термінів гарантійного ремонту та відмова в обміні товару неналежної якості проятгом 14 днів з моменту покупки.

У відповідь на скарги конотопчан фахівці сектору надали 67 консультацій, у 30 випадках допомогли повернути кошти за неякісний товар або обміняти його на якісний, 20-м споживачам розказали, як правильно скласти заяву чи претензію, у 21-му випадку змусили продавця виконати гарантійні умови стосвно придбаного товару.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Категорія: Суспільство

вологість:

тиск:

вітер:

Сповістити про помилку

Текст, який буде відправлено нашим редакторам: