У гімназії пройшов інтелектуальний марафон на тему збереження природи

sorada.gov.ua-1108-135232-01

У Конотопській гімназії відбувся інтелектуальний марафон «Ми люди, поки є природа!» для учнів 7 класу. Він проходив на виконання завдань комунікаційного плану проекту «Підвищення енергоефективності будівель освітніх закладів м. Конотоп», що реалізується у місті за рахунок грантової підтримки Європейського Союзу.

Головна мета заходу – привернення уваги до питань збереження навколишнього середовища, сприяти формуванню етичних взаємин людини з довкіллям.

Три команди «Мисливці за знаннями», «Веселі піраньї» та «Молекулярні краплинки» демонстрували свої знання з екології, проявляли свою кмітливість і спостережливість на шести станціях.

На станції «Світ Води» учасники марафону малювали та розповідали про те, що можна зробити для збереження води. На станції «Лісова» пригадували, як потрібно поводитися на природі, розгадували тематичний кросворд. Станція «Розважальна» зустрічала дітей фізкультхвилинкою. Також кожен узяв участь у конкурсі з продовження оповідання «Проблеми сучасного міста», впізнав за розповіддю і запропонував методи «перемоги над чудовиськом» (озонові діри, смог, парниковий ефект, кислотний дощ).

Під час марафону діти продемонстрували не тільки гарні знання, а ще й свідомий підхід до питань екології та енергозбереження: «Ми хочемо дихати свіжим повітрям, пити чисту воду, жити в екологічно чистому середовищі. Саме від цього залежить здоров’я кожної людини і всієї Планети. Давайте ж будемо її берегти! Пам’ятайте: не земля належить нам, а ми належимо Землі. І завтрашній день її буде таким, яким ми його зробимо сьогодні!» Усі учасники заходу та запрошені гості одержали масу позитивних вражень.

На завершенні марафону найактивніші учасники були нагороджені грамотами, – повідомляє Сумська обласна рада..

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Категорія: Суспільство

вологість:

тиск:

вітер:

Сповістити про помилку

Текст, який буде відправлено нашим редакторам: