Інтернет-шоу

Без категорії | 17:54, 11.10.2012
 Поділитися

Поділитися в

 

Сьогодні молодь мало цікавлять телевізійні передачі, тепер її увага зосереджена на інтернет-шоу – таких собі коротких відеороликах тривалістю 5-7 хвилин абсолютно різних тематик, призначених в основному для розваги. Завдяки великій кількості переглядів ресурс, на якому викладений ролик, розміщує під відео свою рекламу, що приносить прибуток авторам інтернет-шоу.
В першу чергу слід звернути увагу на канал «Спасибі, Єва» сайту YouTube. У ньому зібрано близько двох десятків різних інтернет-шоу: починаючи від невеликих оглядів рекламних роликів і закінчуючи навчальними відео-курсами по грі на барабанах. На сьогоднішній день канал має майже 300 тисяч передплатників, а його відеоролики в сумі набрали більше 72 мільйонів переглядів.
 
Розглянемо кілька найбільш популярних російськомовних інтернет-шоу.
 
+100500
 
Автором і ведучим даного проекту є москвич Максим Голополосов. Свій перший огляд цікавих відеороликів він випустив 1 вересня 2010 року. Випуски з'являються щотижня вже протягом майже двох років. За цей час інтернет-шоу встигло зібрати більше одного мільйона передплатників, а загальна кількість переглядів усіх 90 серій складає більш ніж 557 000 000. Їх суть полягає показі смішних, а іноді навіть дивних відеороликів з коментарями ведучого. Його присмачені нецензурними висловлюваннями репліки не залишають молоду аудиторію байдужою, від цього така величезна армія передплатників і карколомне кількість переглядів. Незмінним і впізнаваним атрибутом цього інтернет-шоу є леопардове ковдру, натягнуте на тлі самого браузера, а також музика, що належить групі 2nd Season, в якій Максим у свій час співав і грав на гітарі.
 
This Is Добре
 
Це латвійське інтернет-шоу, автором якого є Стас Давидов. Передача випускається з 16 жовтня 2010 року і виходить два рази на тиждень. Всього встигло з'явитися 136 випусків. Шоу також займається оглядом різних відеороликів, проте на відміну від +100500, в ньому повністю відсутня нецензурна лайка, що робить його відмінною альтернативою оглядам Максима Голополосова, але переглядів у This Is Добре набагато менше – 278 мільйонів при більш ніж 780 тисячах передплатників. У 2011 році проект отримав звання «Кращий відеоблог Рунета». Даному інтернет-шоу вдалося потрапити на телебачення – програма транслювалася з 21 січня до 14 травня 2012 року на Першому каналі в якості однієї з рубрик у шоу «Перший клас».
 
«This Is Добре» і «+100500» є аналогами американського інтернет-шоу Рея Вільяма Джонсона, в якому комедійний відеоблоггер з Нью-Йорка завдяки саркастичним і іронічним коментарів описує популярні відеоролики і меми, знайдені на просторах всесвітньої павутини.
 
Слід зазначити, що саме завдяки таким інтернет-шоу з'явилися так звані герої інтернету. Коментарі авторів оглядів і фрази з відеороликів стають цитатами, щодня повторюваними молодими людьми в повсякденному житті. Ці проекти є ще одним доказом того, що інтернет займає далеко не останнє місце списку розваг кожного з нас.
 
А які інтернет-шоу дивіться ви?
 

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: