На ЗНО-2018 найскладнішою для конотопських школярів виявилася англійська мова

Освіта | 11:43, 1.09.2018
 Поділитися

Поділитися в

Традиційно у серпні Український центр оцінювання якості освіти підбиває підсумки незалежного тестування. У 2018р конотопські старшокласники складали тести з 8 предметів: української мови і літератури, історії України, математики, англійської мови, фізики, біології, географії, хімії. Нажаль, вже третій рік поспіль, жодному з 304-х учасників не вдалося набрати 200 балів (в 2015 р. таких учнів було 6).

Найвищі результати з української мови (з 297-х учасників 94 набрали від 180 до 200 балів) та математики (28 із 149 учнів мають високий результат). 22 із 215 показали високий рівень знань з історії, 57 набрали 160-180 балів. Якщо у минулому році 43 конотопцям не вдалося здолати пороговий бал – то у нинішньому році їх кількість зменшилася до 37. З них 7 не змогли набрати мінімальну кількість балів з математики, 8 – з історії 2 – з української мови і стільки ж з фізики та біології, 3 – з географії. Найскладнішою виявилась англійська мова – 13 «незадовільних» результатів.

Цьогоріч вперше за всю історію складання ЗНО/ДПА з англійської мови мало формат аудіювання (розуміння мови на слух), що мало на меті визначення рівня сформованості у випускників умінь і навичок, необхідних для розуміння інформації опосередковано (з аудіо запису). Можливо саме це і стало перешкодою у складанні тестів та призвело до низьких оцінок. Англійську мову обрали 158 учнів, з них 8 склали тест на 180-200 балів, 41 – в межах 160-180 балів.

Що ж до цьогорічних результатів в масштабах держави – за даними прес-служби УЦОЯО успішно з тестами по історії справилися лише 85,81% учасників тестування, географію склали 87,67%, фізику – 83,18%, хімію – 89,51%. Але найбільш неприємним сюрпризом виявилося те, що 14% українських випускників не здолали «поріг» з української мови і літератури. Коментуючи ситуацію у випуску новин «Інформаційного вечора» 5 каналу(https://www.5.ua/…/hrynevych-rozpovila-shcho-ii-naibilshe-t…), міністр освіти і науки України Лілія Гриневич акцентувала на тому, що у 2018р введено вимогу щодо обов’язкового складання ЗНО для учнів професійно-технічних закладів. І саме це призвело до негативної динаміки успішності. Вирішення проблеми посадовиця вбачає у підвищенні стандартів якості середньої освіти у ДПТНЗ та у введенні дворівневих тестів (високий рівень для філологів і тих, чия майбутня професія невід’ємно пов’язана зі знанням мови; та полегшені для усіх інших).

Джерело – газета “Перекресток”

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписуйтесь на нас у Telegram

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: