Консультаційна підтримка клієнтів “ЕНЕРА СУМИ”: відповідаємо на типові питання споживачів

 Поділитися

Поділитися в

Щомісяця працівники постачальної компанії “ЕНЕРА СУМИ” готують відповіді на актуальні питання споживачів. У такий спосіб розяснюємо клієнтам, як діяти, коли у них виникають типові проблеми, пов’язані з електропостачанням. Наприклад, вийшов з ладу лічильник, немає рахунку за використану електроенергію тощо.

1. Що робити споживачу, який отримав смс про заборгованість, що обліковується не за його особовим рахунком (наприклад, змінився власник будинку/квартири або в смс вказано особовий рахунок сусіда)?

Для того, щоб видалити з попереднього особового рахунку номер телефону, Вам необхідно здійснити одну із будь-яких запропонованих нижче дій.

Аналогічними способами можна скористатися для того, аби повідомити актуальний номер мобільного і в подальшому отримувати від постачальника електроенергії смс про заборгованість.

2. Куди звертатися, якщо помітили, що вийшов з ладу лічильник електроенергії?

З питанням налаштування, заміни, технічної підтримки та обслуговування засобів комерційного обліку необхідно звертатись до адміністратора комерційного обліку, функції якого до моменту запуску електронної платформи Датахаб покладено на операторів систем розподілу (ПАТ “Сумиобленерго” або АТ “Укрзалізниця”).

3. Яким має бути порядок дій споживача, який хоче встановити зонний прилад обліку електроенергії? Чи потрібно звертатися до електропостачальника?

Якщо споживач прагне заощадити на використанні світла та встановити зонний прилад обліку електроенергії, йому необхідно звернутися до оператора системи розподілу (ПАТ “Сумиобленерго” або АТ “Укрзалізниця”). Додатково до електропостачальника звертатись не потрібно.

Оператор системи розподілу встановить Вам зонний прилад обліку, а після закінчення розрахункового періоду передасть до електропостачальника позонні обсяги споживання. У свою чергу, ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” проведе нарахування шляхом застосування коефіцієнтів, що відображені на інфографіці.

4. Споживач не отримує рахунки за спожиту електроенергію, а також заборгованість не відображається у Приват24 чи інших сервісах інтернет-розрахунків. Що робити у такому випадку?

Для вирішення цього питання необхідно звернутись до Центру обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” у Вашому регіоні.

Зауважимо, якщо у споживачів виникають питання – їх можна вирішити не тільки у центрах обслуговування клієнтів, а й дистанційно: за телефоном кол-центру (0542) 77 99 00, надіславши звернення на наші сторінки у соцмережах (FacebookTelegramInstagram) або відправивши запит в особистому кабінеті “ЕНЕРА СУМИ”.

За інформацією Інформаційно-консультаційного центру ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: