Конотопські перевізники виступили проти коригування маршрутів у місті

77412

13 жовтня на  міжсесійному  засіданні науковці Київського Національного транспортного університету звітували перед депутатами і представниками громади про результати дослідження пасажироперевезень у місті.

Цього разу до звіту були включені пропозиції громади, що приймалися у міськраді 4 жовтня. Відтак до озвучених раніше  рекомендацій  щодо оптимізації руху маршруток додалися пропозиції ввести новий маршрут №3А, що з’єднає мікрорайони КВРЗ і Порт (за схемою  Вільямса-  1-й пров. Новоселівської – Січових стрільців – Професійна – Б.Хмельницького – Свободи- Клубна- Усп.-Троїцька – Рябошапка) та продовжити існуючий маршрут №7 в с.Привокзальному до кладовища перед селом Шаповалівка. Найбільш актуальним було визнано коригування маршруту№1  за кільцевою схемою Рябошапка-Клубна-Залізничний вокзал-пр.Миру-пр.Червоної калини- Батуринська-Вирівська – з-д «Мотордеталь» –  Вирівська- Бр.Лузанів- Усп.-Троїцька – Рябошапка. Дана схема допоможе містянам комфортно дістатися до гімназії,  дитячої і дорослої поліклінік, лікарняних  корпусів та пологового. Решту новацій, на думку експертів,  можна реалізувати поступово з огляду на ремонт дорожнього покриття і домовленостей з перевізниками.

Але присутні на засіданні перевізники виступили категорично проти будь-яких змін. Вони апелювали до того, що пальне здорожчало і вартість проїзду уже зараз має бути вдвічі більшою, працюють вони «в нуль»,  а нав’язані владою збиткові маршрути №1А, №20 і.т.п буквально «топлять» бізнес. Врешті у бік влади пролунав ультиматум:  купляйте автобуси і їздіть самі, бо ми по таким схемам їздити не будемо і громада лишиться без транспорту взагалі.

Ігор Степанченко трохи охолодив запал приватників,  відкрито заявивши про те, що автобуси по маршруту 1А за три минулі місяці курсували лише кілька днів та й то з порушенням графіку. Так само порушуються домовленості на маршруті №19 та інших. А якщо  на маршруті відсутні автобуси, то про які збитки може іти мова? Після того як став комунальним маршрут №10 (який свого часу навперебій називали збитковим усі перевізники), він  приносить трамвайному управлінню прибуток, хоч і невеликий. У вересні за кошти місцевого бюджету КТУ придбало у комунальну власність б/у «Богдан», який нині курсує по маршруту №16, і знову ж таки не у збиток. Хоча влітку під час перемовин підприємці називали його неокупним. Наразі триває тендер на купівлю ще одного автобуса, аби 16-й маршрут зробити повністю комунальним. Що ж до окупності нових маршрутів – вони проходять густонаселеними вулицями (одна лише Успенсько-Троїцька має більше 5 тисяч мешканців!)  – тож навряд чи автобуси їздитимуть порожніми. А за умови розміщення на зупинках інформаційних табло з графіком руху, плюс дотримання цього графіку перевізниками – так звана «обкатка» нових маршрутів пройде швидко і безболісно.

Науковці, зі свого боку, нагадали про цифри дослідження: обсяги  перевезень у робочий день – понад 210 тисяч пасажирів, у вихідний – 148 тисяч, середня дальність поїздки на всіх маршрутах – в межах 2,7 км. Отож найпростіші підрахунки ставлять під сумнів твердження про збитковість. Крім того, не може бути й мови про розвиток трамваю, допоки його прямування у центральній частині міста дублюють 18 автобусних маршрутів з інтервалом близько однієї хвилини. «Навіть столичне метро курсує з більшим інтервалом! Подивіться, що робиться на ваших маршрутах: один поперед одного, і ви це знаєте!, – спересердя заявив професор університету Валерій Маруніч .  –  Все можливо, якщо не ставати у позу, а шукати компроміси!»

Що ж до окупності нових і скоригованих маршрутів, фахівець інституту запропонував провести додаткове соцопитування, яке допоможе вивчити попит, а відтак і грошову вигоду кожного маршруту. Як варіант – надавати перевізникам «до пари» один економічно вигідний і один неприбутковий, але важливий для конотопців маршрут, аби вирішити проблему.
Джерело – Фонтан news.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Категорія: Суспільство

вологість:

тиск:

вітер:

Сповістити про помилку

Текст, який буде відправлено нашим редакторам: