Інструкція для споживачів, які отримали рахунок з помилковими показами лічильника або некоректним нарахуванням
Поділитися в
Копіювати посилання
Якщо споживач виявив у платіжці помилкові покази лічильника він має повідомити про це оператора системи розподілу (ПАТ «Сумиобленерго» або ПАТ «Укрзалізниця»). ОСР у свою чергу здійснює коригування показів, або у разі потреби, протягом 20 днівперевіряє лічильник та інформує про результати споживача і постачальника універсальних послуг (ПУП).
У випадку виявлення невідповідності в рахунку застосування тарифів, пільг, не врахування здійснених оплат, тощо, а також з метоюздійснення звірки оплаченої та нарахованої електричної енергії побутовий споживач повинен звернутись до постачальникауніверсальних послуг (ПУП).
Порядок здійснення зняття та передачі даних про фактичні покази засобу обліку електричної енергії, визначення обсягу спожитоїелектричної енергії, здійснення нарахувань, терміни та способи оплати, зокрема, для побутових споживачів встановлюютьсяПравилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, (з урахуваннямвнесених постановою НКРЕКП від 18.07.2019 № 1525 змін) (ПРРЕЕ) та Кодексом комерційного обліку електричної енергії,затвердженим постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311.
Як визначається обсяг спожитої електроенергії?
Зняття показів здійснюється оператором системи розподілу (ОСР), споживачем, або шляхом дистанційного зчитування та передачіданих засобів обліку електричної енергії.
Оператор системи розподілу (ОСР) зобов’язаний здійснити зняття показів не рідше 1 разу на шість місяців.
Побутовий споживач зобов’язаний передавати покази у способи визначені у договорі про розподіл електричної енергії. Прийом цих даних починається за 2 робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на 3 робочий день наступногорозрахункового періоду (календарного місяця).
Для відображення показів у рахунках необхідно:
Сплатити за спожиту електричну енергію споживач може будь-яким зручним для нього способом:
- готівковими коштами або платіжною карткою чи безготівковими коштами в центрах обслуговування споживачів, банках, або черезінші сервіси прямих платежів;
- з використанням мережі Інтернет (інтернет–банкінг);
- в інший спосіб, не заборонений чинним законодавством.
Нагадаємо, якщо у споживачів виникають питання – їх можна вирішити не тільки у центрах обслуговування клієнтів, а й дистанційно: за телефоном кол-центру (0542) 77 99 00, надіславши звернення на наші сторінки у соцмережах (Facebook, Telegram, Instagram) або відправивши запит в особистому кабінеті “ЕНЕРА СУМИ”.
Підписуйтесь на нас у Telegram