“Бюджетний піар”: кому і скільки Конотопська міська рада платить за висвітлення своєї діяльності?

Суспільство | 10:00, 24.04.2017
 Поділитися

Поділитися в

Позитивний імідж дорожчий за гроші. Схоже саме так вважають чиновники на Сумщині, які на оприлюднення інформації про свою діяльність витрачають коштів найбільше в Україні. І хоча Конотопська міська рада до рейтингу лідерів з “бюджетного піару” не потрапила, журналістам Голосу Конотопу все ж стало цікаво дізнатися: про які суми йде мова на теренах Конотопа.

Поставити незручне питання безпосереднього представникам влади, нам випала нагода на зйомці виїзного засідання Дискус клубу з Максимом Еделем. Секретар міської ради Олена Багрянцева під час відповіді в деталі особливо не вдавалася.

Зазначила лише, що газета «Конотопський край» у минулому році отримала з міського бюджету близько 160 тисяч гривень. А усі інформаційні послуги це друковане ЗМІ надавало згідно укладених договорів з відділами та управліннями міської ради.

При цьому чиновниця додала, що закон не забороняє органам місцевого самоврядування рекламувати себе таким чином.

Про інші видатки на висвітлення діяльності міськради, зокрема на тому ж муніципальному “Кон-такті” та у приватних ЗМІ Олена Багрянцева чомусь змовчала.

Натомість дані про “піарні козирі конотопських чиновників” частково відкрив депутат міської ради Тарас Омельченко. Він зокрема додав, що приватна ТРК «Вежа» у минулому році з міського бюджету отримала близько 300 тисяч гривень за відомі містянам прямі ефіри за участі мера та представників його команди.

Цікаво, що на уточнююче питання наших журналістів – яка середня вартість одного ефіру на “Вежі” – ніхто так і не спромігся відповісти. Натомість анонімний автор публікацій на популярному сатиричному інформресурсі “Політика Конотопа” у своєрідній формі повідомляє такі цифри:

“І стали городяни споглядати цілих 1,5 року виверти із студіії ” баби Тані” за скромні 6700 гривень за ефір. А виступів у ефірі цих брехунів було 54”

Наскільки ці дані відповідають дійсності ми стверджувати не беремося. Але очевидно одне, що містяни, з кишень яких власне і сплачуються ці інформаційні послуги, не мають повної картини: хто і скільки отримує за піар міськради. То ж конотопським чиновникам варто серйозно задуматися про надання повної звітності з використання коштів на цю статтю видатків.  Адже саме незнання конкретних цифр породжує у конотопців численні здогадки та спекулювання на цій темі.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: