Цікаві новини про електромобіль Tesla

Автор
Татьяна Скалацка | 08:19, 5.09.2019
 Поділитися

Поділитися в

 

Всіляких оглядів першого серійного повноцінного електромобіля Tesla Model S в мережі чимало. Майже всі їх об’єднує те, що вони написані професіоналами, так чи інакше пов’язаними з автомобільним бізнесом, промисловістю і профільними онлайн- і оффлайн-виданнями. Ні в якій мірі не ставлячи під сумнів їх досвід і знання, варто всe ж зазначити, що саме їх іскушонность не дає їм подивитися на цей інноваційний автомобіль з точки зору звичайного користувача.

Зараз стати володарем «машини з майбутнього» досить просто. Можливі варіанти: можна довірити посередниками доставку автомобіля з Європи / США або привезти самостійно. Поїхати, вибрати, купити, пригнати, розмитнити і насолоджуватися усіма принадами володіння електрокаром в Україні.

Взагалі Model S поставляється в трьох варіантах з акумуляторами різної ємкость. Найдорожча модель, Р85 +, з акумулятором на 85 кВт * год, може проїхати без підзарядки близько 420 км. А до сотні Р85 + добирається за 4,2 секунди. Максимальна швидкість: 190 км / год.

Європейські версії Model S оснащуються пакетом для холодного клімату, який включає в себе обігрів сидінь, підігрів зони спокою склоочисників і форсунок омивача. За відгуками власників, навіть при температурі -20 машина їздить добре, а заряд акумуляторів знижується незначно. При цьому у Model S є чудова особливість: якщо відпустити під час їзди педаль газу, то двигун починає працювати як генератор, заряджаючи акумулятор! При цьому відбувається поступове «гальмування двигуном». Звичайно, повністю витрата енергії не покривається, але помітно знижується.

Незважаючи на лeгкій алюмінієвий корпус, відсутність двигуна згоряння і КПП, маса машини перевалює за 2 т. Це через акумулятора, розташованого мало не по всій довжині днища. А електродвигун знаходиться між задніми колeсами, так що у машини вийшло два багажника: спереду на 150 л і ззаду майже на 900. У задньому багажнику можна встановити третій ряд сидінь, для дітей.

При дотику дверні ручки висуваються назовні, а потім автоматично ховаються назад. До речі, при наближенні водія машина його «впізнає » і попереджувально висуває ручку. Звичайно, тут немає ніякого розпізнавання особи, вся справа в наявності радіомодуля в ключі запалювання. До речі, для руху сам ключ нікуди вставляти не потрібно. Автомобіль заводиться від натискання педалі гальма.

Салон у Model S виглядає дуже незвично. Оздоблення – виключно шкіра та карбон. Кнопок на торпеді всього дві – аварійка і відкривання бардачка. До речі, закривати бардачок всe одно придeться по-старому.
Всe управління і настройка проводиться за допомогою величезного сенсорного екрану з діагоналлю 17 дюймів, розташованого в центрі торпеди.

 

Крім того, Model S вміє самостійно оновлювати своє програмне забезпечення через Wi-Fi. Можна також дистанційно включати обігрів або кондиціонер через мобільний додаток.

 

comments powered by HyperComments

Останні публікації автора