“Бізнес-інкубатор” від ПриватБанку навчав сумських підприємців вести бізнес у Інтернеті

Енергетика | 17:12, 5.11.2018
 Поділитися

Поділитися в

У Сумах вперше відбувся безкоштовний бізнес-семінар для власників малого та середнього бізнесу, підприємців-початківців та активних людей, які тільки планують створити власну справу. Його провели у рамках проекту “Бізнес-інкубатор”, який є ініціативою ПриватБанку.

Більше 5 годин учасники бізнес-тренінгу навчались стратегії розвитку інтернет-маркетингу, а також – як вести Youtube. Про це сумчанам розповідали столичні експерти – Ольга Ексаурова та Сергій Желепа.

Зокрема, вони розповіли про технологію відслідкування своїх конкурентів, як правильно розподіляти бюджет на рекламу свого продукту та фіксацію продуктивності замовленої реклами.

Учасники “Бізнес-інкубатору” поділились своїми враженнями від навчання:

Для мене на цій лекції усе нове, окрім соцмереж, – говорить Наталія. – Я відношусь до тієї категорії спеціалістів, які вирішили кардинально змінити життя після 17 років роботи у школі. Я вирішила зайнятись бізнесом. Сьогодні був мій перший семінар і я вдячна лекторам. Видно, що вони – гарні спеціалісти у своїй справі.

Власники усім відомого в Сумах “Дом пива” також прийшли на навчання:

Лекція крута. Є над чим працювати. Рано чи пізно прийдемо до створення власного сайту. Подібні навчання – це вкладені інвестиції у світогляд, – каже Антон.

Ніколи не думав над аналізом конкурентоспроможності і над аналізом роботи своїх конкурентів. Таким чином дійсно можна підвищити рівень свого бізнесу, – додає Руслан.

Для мене особисто це дуже корисне заняття. Це ті можливості, завдяки яким я зможу реально “просувати” свій товар у Інтернеті, – розповів Дмитро, який саме збирається відкривати власну справу.

“Бізнес-інкубатор” – це освітня платформа для підприємців у рамках національної програми “КУБ” (Країна успішного бізнесу) за ініціативою ПриватБанку. Такі бізнес-семінари уже відбулись у Львові, Одесі, Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Вінниці та Харкові.

КУБ з’явився як ідея, яка несе дві місії – це фінансування малого і середнього бізнесу, а також започаткування моделі стимулювання підприємців створювати нові робочі місця, затрати на які компенсуються державними органами влади або ж їх відшкодовує місцевий бюджет. За 2018 рік зафіксовано 20 таких відшкодувань. Ми маємо на меті створити мільйон нових робочих місць, –зазначає Ігор Чернявський, директор Сумської філії ПриватБанку.

За даними дослідження компанії GfK, серед клієнтів ПриватБанку 550 000 підприємців, що складає 69,7% українських представників бізнесу. За два роки за національною програмою підтримки підприємців, “КУБ” надав 33 тисячі кредитів на загальну суму 4,2 мільярди гривень. Динаміка проекту зростає щоквартально.

Кредити програми “КУБ” – для тих, хто має на меті швидко їх закрити і спланувати новий. Це, свого роду, знайомство підприємця із банком. Наші клієнти керуються прозорістю та відкритістю у прийнятті рішень. Сума може бути до 1 мільйону гривень, – каже Ігор Чернявський.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: